سفارش تبلیغ
صبا ویژن

lkjhgf12

نظر

تجهیزات آزمایشگاهی  به تجهیزاتی گفته می شود که در آزمایشگاه به منظور انجام آزمایش توسط محققان و دانشمندان مورد استفاده قرار می گیرند. البته تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت می باشد. 

  امروزه   لوازم آزمایشگاهی  به عنوان یکی از ارکان اصلی تمامی مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی می باشد چرا که بدون این تجهیزات، انجام هیچ آزمایشی مقدور نمی باشد. کیفیت و درجه ایمنی این  وسایل آزمایشگاهی  از اهمیت بالایی برخوردار است. به منظور خرید تجهیزات آزمایشگاهی، باید بدانید چه نوع تجهیزاتی می خواهید و چه تجهیزاتی به منظور پیشبرد اهداف مناسب می باشند. تهیه این تجهیزات باید به گونه ای باشند که هزینه عملکردی کمتر، میزان دقت بالا و کاربرد آسان داشته باشند. به طور مثال تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز برای یک آزمایشگاه شامل تجهیزات آنالیز مولکولی، آنالیز سلولی، سیلان شناسی، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و همچنین تحقیق فیزیلوژیکی می باشد. از جمله تجهیزاتی که در آزمایشگاههای مدرن مورد نیاز است می توان به الکتروفورز پروتئین و همچنین الکتروپوراژ نوکلئیک اسید و نیز به اسپکتروفتومتر اشاره کرد. یکی دیگر از مواردی که باید در خرید تجهیزات آزمایشگاهی مورد توجه قرار بگیرد قیمت این محصولات است که باید صادقانه و معقول عرضه شود.

 

 

 شرکت های بزرگ و برتر فقط به فکر عرضه محصولات خود نیستند بلکه به کیفیت، قیمت و رضایت مشتری پس از خرید توجه دارند تا مشتری همیشگی خود را حفظ کنند. این محصولات لازم است از گارانتی برخوردار باشند. شرکت شیمی پژوه توانسته است با تکیه بر امور تحقیقاتی و با داشتن کادری مجرب و همچنین لحاظ اصول و قواعد علمی و استاندارد سازی تجهیزات آزمایشگاهی، توانسته است جز معتبرترین و بزرگ ترین مراکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی به شمار رود. این  شرکت تجهیزات آزمایشگاهی  توانسته است ، ضمن رعایت استانداردهای بین المللی و ارائه خدمات پس از فروش، نیازهای مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، آزمایشگاههای کنترل کیفی و تشخیص پزشکی کشور را در سطح گسترده ای تامین نماید و این یکی از بزرگترین افتخارات این مجموعه می باشد. این شرکت با رعایت تمامی تعهدات خود توانسته است گواهینامه های تایید صلاحیت از مراکز ملی تایید صلاحیت ایران کسب کند. این شرکت جهت  فروش تجهیزات آزمایشگاهی  آماده عقد قرارداد با تمامی مراکز علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و آزمایشگاهی می باشد.  تجهیزات آزمایشگاهی شیمی پژوه سهند ، شامل تمامی تجهیزات آزمایشگاهی بوده و تنوع فوق  العاده محصولات از خصوصیات بارز این مجموعه می باشد. شرکت شیمی پژوه، لیستی کامل از محصولات را ارائه داده است و جایگاه بالایی را در  فروش لوازم آزمایشگاهی  به خود اختصاص داده است.